Förkylning

Nu kom den som ett brev på posten, förkylningen. Båda gossarna har blivit snoriga och hostiga, stackars de små liven. Men det är ändå på gott humör må jag säga.. Förutom nattetid då det blev ett himla spring fram o tillbaka upp och ner.
Ska åka o köpa Nezeril sen för dom va tydligen slut det hjälper ju en stund på natten iaf. Dagarna går ju liksom ann..

Har börjat leta runt lite på internet efter tävlingar och så där, jag har aldrig någon vidare tur men jag kan ju hoppas på att få lite tur nån gång..
Men tänk o vinna pengar på Lotto, vilken dröm...
Jag slängde in en V75 i helgen men det blev ju som vanligt inget...

Om jag vann mycket pengar skulle jag:
1: Köpa nytt hus
2: Ny bil
3: Ge mamma o pappa lite
4: Jobba mindre
5: SHOPPA LOSS!
6: Spara m y c k e t!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0